środa, 29 maja 2013

WÓZEK Z WIKLINY PAPIEROWEJ




Witam serdecznie wszystkich zaglądających na mojego bloga.
Pogoda nam się trochę popsuła więc przymusowe siedzenie w domu.
Ale są i plusy-miałam chwilkę czasu na moje robótki -i tak oto powstał wózeczek,
od dawna się do niego przymierzałam i pomyślałam ,ze jak już udało mi się zrobić rowerek 
to muszę spróbować swoich sił z wózeczkiem.Zrobiłam go według kursu u Ani-tutaj
I się udało,frajdę miałam ogromną
zresztą zobaczcie sami...........

 najpierw wyglądał tak,bo nie mogłam się zdecydować jak go wykończyć -czy dla chłopca czy dziewczynki...





ale potem zrobiłam wersję dla chłopca -i oto ona,teraz tylko jakieś pieluszki i grzechotki do środka i prezent na chrzciny lub narodziny dziecka gotowy










a potem zdjęłam wszystko i zrobiłam dla dziewczynki,sama nie wiem która podoba mi się bardziej,może wy mi pomożecie i powiecie która się wam bardziej podoba




pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia....

15 komentarze:

Unknown
29 maja 2013 20:49

Piękne wózeczki :)
Trudny wybór obydwa wózeczki śliczne :)

Agnes B
29 maja 2013 21:22

Kacha!!!! fantastyczne są :D ...zrób taki dla swojej Ani- a mąż niech pomyśli jak tu kołeczka wmontować, żeby jeździł- na pewno córa byłaby zachwycona takim wózeczkiem dla lal :)

Unknown
29 maja 2013 21:45

świetnie wyszedł :)
różowy bardziej mi się podoba, chyba dlatego, że chciałabym mieć córeczkę w przyszłości ;)

mośtynka
30 maja 2013 06:57

Urocze i słodkie obie wersje,ale różowa mi się bardziej podoba :)
Agnes wspomniała o wózku dla córci,a ja miałam taki wózek i łózeczko dla lalki tylko z prawdziwej wikliny...papierowa też da radę
Czekamy na większą kopie wózka :)

Justyna Borucka
30 maja 2013 13:48

Są tak przecudne, urocze, fantastyczne... aż brak mi słów :) niesamowicie zdolna kobieta z Ciebie :)

Bożena
30 maja 2013 21:58

Obydwa są śliczne:)Lubię róż,więc wybieram dla dziewczynki:)

Jolka
31 maja 2013 09:11

Jestem zachwycona Twoimi wózeczkami - obydwa są piękne. Ale ten kwiatuszek w wersji dla dziewczynki chyba przeważył szalę :) Serdecznie pozdrawiam

mebelina
31 maja 2013 13:57

są sliczne w obu wariantach:)

Danka Witkowska
31 maja 2013 15:05

Kasiu ja też mówię ,że oba świetne,ale ta róża bardziej mnie ujęła więc wybieram wersję dziewczęcą:)

jadzia59
31 maja 2013 19:25

Prześliczne wózeczki oba są super
pozdrawiam

Pawanna
31 maja 2013 20:23

urocze cacuszka!!! jestem pod wrazeniam:)

weronkaa84
1 czerwca 2013 14:16

Obie wersje bardzo mi się podobają:)

Unknown
26 stycznia 2014 22:31

Prześliczne są te wózeczki, mam nadzieję, że i mi uda się kiedyś taki wypleść, jednak chyba zanim to nastąpi muszę troszkę potrenować wyplatanie koszyczków by się wprawić :) Pozdrawiam :)

elwira-design
10 sierpnia 2014 19:53

kawał dobrej roboty, wózeczki są świetne...fantastyczne itp , pozdrawiam
elwira-art

elwira-design
10 sierpnia 2014 22:28

kawał dobrej roboty, wózeczki są świetne...fantastyczne itp , pozdrawiam
elwira-art