sobota, 8 listopada 2014

CHOINKI Z PAPIERU -WITRAŻE



Witam serdecznie!
Mam dzisiaj dla was witraże z papieru,a jednocześnie świeczniki.
Właśnie skończyłam i muszę stwierdzić,że wyszło naprawdę ciekawie,
Wprowadzają naprawdę piękny nastrój,mogą również być ozdobą stołu.
Jest to ciekawa i niedroga dekoracja na święta,
potrzeba nam tylko blok techniczny ,papier śniadaniowy,jakaś szklanka lub inny pojemniczek na świeczkę,taśma klejąca i klej
dodatkowo ostry nożyk 
dla chętnych kurs jak zrobić taki świecznik:


najpierw z bloku technicznego wycięłam sobie kształt choineczki,podłóżcie sobie jakiś kartonik lub jak macie specjalną podkładkę samoregenerującą,żeby nie przeciąć nic pod spodem



następnie nożykiem (można również żyletką)zaczęłam wycinać głównie trójkąty,ale nie tylko,ważne żeby między każdą wyciętą figurą był mniej więcej taki sam odstęp -pokazuję jak to robię w filmiku poniżej,
można również namalować sobie wcześniej wzorki od linijki(jak kto woli),ja szłam na żywioł i wycinałam jak mi wychodziło





i tak całą choinkę


żeby wychodziła nam taka siateczka z otworkami w dowolnym kształcie(u mnie głównie trójkąciki)


wycięłam również choineczkę,która następnie dookoła obrobiłam






jak już miałam całą to smarowałam klejem do papieru


przyklejamy naszą choineczkę na papier śniadaniowy lub cieniutką bibułkę


odcinamy nadmiar papieru dookoła



i gotowa,jeszcze mała gwiazdeczkę przyklejamy na górę


na szklankę lub inny przeźroczysty pojemniczek naklejamy taśmą naszą choinkę





ale tylko za dół,żeby boki były na prosto




jeszcze tylko świeczkę wkładamy do szklanki i lampionik z witrażem gotowy,
to jest tylko pomysł a wzór i kształt waszego witrażyka zależy tylko od was


mam nadzieję ,że wam się podobało
zapraszam również do zaglądnięcia na moje inne propozycje na świąteczne dekoracje(znajdziecie je na pasku bocznym w zakładce boże narodzenie
-pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia



6 komentarze:

Chwila relaksu
8 listopada 2014 09:25

Wspaniałe jaka misteria praca ale efekt jest tego wart: )

Elżbieta K elizka seniorka
8 listopada 2014 18:55

Bardzo mi się podoba. Wnosi ciepło i nastrój.

Edyta Lasek - Pracownia El
8 listopada 2014 20:28

super kursik i bardzo misterna praca

AnitaM
24 listopada 2014 13:27

Wspaniały efekt i proste wykonanie. Chętnie sobie zrobię jak tylko znajdę chwilkę.

Karlita
27 listopada 2014 14:11

Gabi mi ostatnio taki wycinany lampionik robiła dziurkaczami i podklejała kolorową bibułę może i na taki lampionik się pokusimy :-))

Anonimowy pisze...
25 maja 2019 10:44

Appreciate this post. Let me try it out.