niedziela, 9 listopada 2014

CZARNO-BIAŁA KARUZELA DLA NIEMOWLAKA

Witam wszystkich bardzo serdecznie!!
Dziś trochę z innej beczki,ponieważ dostałam zamówienie na karuzelę nad łóżeczko
dla niemowlaka na zawieszki do karuzeli czarno-białej.
Nigdy takiej nie widziałam,ja osobiście dla mojego już 8 tygodniowego synka mam kolorową,ale słyszałam już o tym,że dziecko na początku swojego życia widzi najlepiej bardzo wyraźne kształty i kolory więc mnie to zaciekawiło-pan który ją u mnie zamówił,wysłał mi przykładowe zdjęcie z gazety-było to dla mnie pewne wyzwanie-ale się udało!
zawieszki do karuzeli  zrobione z filcu -gotowe-zobaczcie sami jak wyszło
co wy na to?

zawiesiłam je na karuzelce mojego synka żeby było lepiej widać ,tylko ściągnęłam misie











jest 5 zawieszek-jak wam się podobają? a tak wyglądają już na leżąco:


pozdrawiam i do usłyszenia....

2 komentarze:

Unknown
9 listopada 2014 20:41

Świetne ;) chociaż też myślałam do tej pory ,że dla bobasa powinny być kolorowe. Pozdrawiam

Sylwia
10 listopada 2014 19:27

Jest super : ))))