wtorek, 18 listopada 2014

STROIK ŚWIĄTECZNY Z NUTKĄ POMARAŃCZY




Witam wszystkich bardzo serdecznie!!
Cieszę się,że do mnie zajrzeliście,mam dla was dzisiaj prosty stroik do zrobienia w 10 min.Może być to ozdoba stołu ,jak również stroik na drzwi-jak kto woli,ja nie mogłam się zdecydować bo i tak i tak mi się podobał-a wy co myślicie?Lepiej na stole czy na drzwiach?
Efekt jest naprawdę fajny,zobaczcie sami.....
Oczywiście kurs dla was poniżej-zapraszam



kupiłam gotowy podkład pod stroik,ale oczywiście ci co mają więcej czasu mogą zrobić taki podkład sami obwiązując kółko gałązkami świerka i mocując je drucikiem


kilka dni temu kupiłam dwa pomarańcza 2 cytryny,kilka mandarynek i limonek,jabłko-pokroiłam w plastry i wysuszyłam w suszarce do grzybów-polecam taki sposób(a jaki zapach piękny unosił się w domu)


przydadzą się nam również laski cynamonu gwiazdki anyżu(kupiłam bardzo tanio w lidlu)


jakieś szyszki i orzechy włoskie


zaczynamy kleić klejem na gorąco,według uznania,najpierw plastry owoców suszonych



po kolei doklejamy orzechy i szyszki


i laski cynamonu,które powiązałam po kilka sztuk wstążeczką




jeszcze tylko kilka gwiazdek anyżu i gotowe


jak wam się
podoba?







pozdrawiam jeszcze raz wszystkich odwiedzających  i do usłyszenia.....

8 komentarze:

Różana Pracownia Wandy
18 listopada 2014 16:39

Stroik wygląda pięknie - pozdrawiam serdecznie

justyna9ewa
18 listopada 2014 16:47

Pomysł świetny, a wykonanie pierwsza klasa! :) Bardzo podobają mi się stroiki tego typu, bo na prawdę cieszą oko :)

Papierowozakręcona
18 listopada 2014 18:10

Ślicznie, bardzo naturalnie

moja mała galeria tworków
18 listopada 2014 21:09

stroik prześliczny!!! Ale tak sie zastanawiam czy jak go teraz zrobie to wytrzyma do świąt??? Nie uschną gałązki???

nie nie uschną jak będzie na dworze-np na drzwiach,ale w domu to za wcześnie,bo się obsypie

Edyta Lasek - Pracownia El
18 listopada 2014 22:09

piekny stroik

Unknown
18 listopada 2014 23:33

Juz czuję jak to pachnie, świątecznie

Karlita
27 listopada 2014 14:12

musi fantastycznie pachnieć :D